סידורי פרחים

אף אירוע לא מושלם בלי סידורי פרחים, שמספקים אווירה מיוחדת במינה של לבלוב, פריחה והתחלה חדשה. אם אתם מתכננים אירוע בקרוב – קודם כל – הרבה מזל טוב. שנית – אתם בוודאי רוצים שהמקום יהיה מעוצב למשעי, כך שכל מי שייכנס יראה לפניו מחזה מרהיב.

שושנת העמקים מודיעין עילית מציעה לכם את התשובה המושלמת: סידורי פרחים לאירועים, שהופכים כל מקום ואולם למושלם.

  • סידורי פרחים לאירוסין – שמחת אירוסין המעוטרת בסידורי פרחים הנשזרים על פי הזמנה היא תמיד מכובדת ויפה. ניתן שזירת פרחים בכל גודל רצוי ובכל צבע מועדף, וליצור בכל מקום אווירה של התחלה חדשה, של פריחה ושל לבלוב.
  • סידורי פרחים לחתונות – כשהכלה צועדת על השביל שמוביל אל החופה, אל עבר הרגע שבו תוכרז באופן רשמי כרעיה, אין כמו סידורי פרחים שמעטרים את השביל כדי להשלים את התמונה היפה. הסידורים יכולים להיות בלבן או בכל צבע אחר שיבחר הזוג המאושר, ויוסיפו נופך של חגיגיות למעמד המרגש והמכובד. גם כיסא הכלה יכול להיות מעוטר בסידורי פרחים עדינים ויפים, שיאירו עוד יותר את פני הכלה וישמחו את האנשים שאיתה.
  • סידורי פרחים לבת מצווה / בר מצווה – חגיגות בר ובת מצווה הן אירועים משמעותיים ביותר בחיים, וחשוב לעצב בצורה מכובדת ויפה את האולם או את בית הכנסת בהם הם נערכים. סידורי פרחים המוצבים מסביב לקירות ו/או כאלה שמעטרים בעדינות את כיסא הכבוד – מוסיפים אווירה מכבדת ונעימה לאירוע.
  • סידורי פרחים לכל צורך על פי הזמנה – סידורי פרחים הם הפתרון המושלם לכל אירוע בו יש צורך בקישוט מרהיב של האולם. מעבר לכך, ניתן להזמין סידורי פרחים לעיצוב הבית בצורה קצת אחרת, שתוסיף הרבה מאוד ירוק בעיניים וכמובן – אווירה נהדרת.


שושנת העמקים מודיעין עילית – סידורי פרחים בהזמנה אישית


שושנת העמקים מודיעין עילית מנוהלת על ידי שוזרת פרחים מקצועית, אשר תשמח לשזור לכם סידורי פרחים בהזמנה אישית.
אם אתם צריכים סידורי פרחים לאירוסין, לחתונה, לבר/בת מצווה, ליום הולדת או לכל אירוע אחר – צרו עמנו קשר ונשמח לשזור עבורכם את הסידור היפה ביותר.